arculati kézikönyv

 

Arculattervezés

Arculattervezés az a folyamat amellyel egy cég megjelenési formáit egy arculatba foglaljuk, egységesítjük. Az ön cégének fontos hogy leendő ügyfelei minél egységesebb formában lássák cége megjelenését legyen szó, névjegykártya, levélpapír vagy akár egy cégez zászló, céges autó megjelenéséről. Mi erről gondoskodunk Önnek.

Az arculat, mint reklám: Rengeteg reklámforma létezik és a leghatékonyabb kampányokhoz mindig mélyen a zsebünkbe kell nyúlni. Egy újságcikk vagy fizetett banner nem olcsó, viszont rengeteg új ügyfelet hoz. Aki eljut oda, hogy felkeresi Önt, már egy nagyon értékes célpiac, érdeklődő, aki nagy valószínűséggel pénzt fog költeni Önnél, vagy valamelyik versenytársánál. A reklám legalább annyira fontos ezen a belső körben, mint a nagy nyilvánosság előtt. Érdemes maximalistának lenni!

Arculat tervezés :

Arculattervezés első lépése a logótervezés:
- 3-5 különböző variációt készítünk a logóra 

- majd a kiválasztott logótervet 3 módosítási erejéig finomítjuk

Végeredményben egy vektorgrafikai változatot (tetszőlegesen nagyítható) és egy pixelgrafikai változatot adunk le ügyfelünknek (webes alkalmazásra)

Második lépés a logó köré felépített design kialakítása. Ez az adott színek, betűtípusok, és egyéb arculati-grafikai elemek, kiegészítők meghatározását jelenti.

Az harmadik azaz utolsó lépése az arculattervezésnek, az arculatban szereplő kiadványok megtervezése (kiadványszerkesztés). Ide tartozik a névjegykártya, a levélpapír és boríték mutációk. Ezek a kis arculattervezésnél érvényesek.

Ezek után javasoljuk ezeknek a szabályoknak az összedolgozását mely után megszületik a céges arculati kézikönyv.
Arculati kézikönyv csak akkor szükséges, ha a cég írásban szeretné rögzíteni az arculatára vonatkozó megjelenési szabályokat.

arculati kézikönyv árjánlat